Skip to main content

Strona Główna

Usługa BLIK

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej MBS Bank Autoryzacja.

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w MBS Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną MBS Banku (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)

Dzięki usłudze BLIK możesz szybko, prosto i bezpiecznie:

  • płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych,
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,

- wystarczy, że w aplikacji mobilnej wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

Jakie limity obowiązują w usłudze BLIK?

Limit dzienny dla transakcji:

  1. gotówkowych: 5.000 PLN
  2. bezgotówkowych:
    • płatności w sklepie - 5.000 PLN
    • zakupy internetowe - 5.000 PLN

W momencie uruchomienia usługi wszystkie limity ustawione będą na kwotę 500 PLN.
W każdej chwili można zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do systemu bankowości eBankNet.

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  • poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów,
  • wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej,
  • wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu),
  • zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji,
  • to już wszystko - zakupy opłacone.

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  • wybierz formę wypłaty środków bez karty / Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK,
  • podaj kwotę transakcji,
  • wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej,
  • wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie,
  • potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji,
  • wypłata dokonana.

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj BEZPIECZNYCH transakcji BLIKIEM:

  1. aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku,
  2. nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej,
  3. zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną,
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe,
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
    • aktualizuj przeglądarki internetowe.

Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować z poziomu bankowości internetowej logując się na nią ze strony www.mbsbank.pl (ustawienia / kanały dostępu i urządzenia).