Skip to main content

Aktualności

Usługa mojeID - prace serwisowe

Szanowni Państwo,   Uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym otrzymaliśmy z Kancelarii Prezesa Rady Ministrów informację o planowanych pracach serwisowych prowadzonych po stronie infrastruktury...

więcej...

Połączenie Concordii i Generali

30 lipca 2021 r. nastąpiło połączenie Concordii Polska T.U. S.A. i Generali T.U. S.A. W efekcie Generali wstąpiło we wszystkie prawa i obowiązki Concordii Polska T.U. S.A., a tym samym stało się stroną...

więcej...

Zakończenie prac modernizacyjnych

Szanowni Państwo! Informujemy, że prace modernizacyjne zostały zakończone. Usługi bankowości internetowej e-MBS i eCorpoNet, usługa SMS oraz aplikacja mobilna MBS Bank Autoryzacja są już dostępne.  ...

więcej...

Prace modernizacyjne

Szanowni Państwo! Informujemy, iż w związku z prowadzonymi pracami modernizacyjnymi w infrastrukturze teleinformatycznej Banku nastąpi przerwa w dostępie do usług bankowości internetowej e-MBS i eCorpoNet...

więcej...

Ostrzeżenie przed oszustami!

Szanowni Państwo, W trosce o bezpieczeństwo, z uwagi na otrzymywane sygnały dotyczące oszustw, apelujemy do Państwa o bezwzględną czujność i rozsądek.Przestępcy nie ustają w wymyślaniu nowych metod,...

więcej...

Portal kartowy KARTOSFERA

Zapraszamy do korzystania z portalu kartowego KARTOSFERA W portalu kartowym Użytkownik może: zmienić numeru telefonu wykorzystywany wyłącznie do obsługi portalu kartowego; zmienić kod PIN posiadanych...

więcej...

Przelewy walutowe w eBankNet

Informujemy, że uruchomiliśmy możliwość realizacji przelewu walutowego w usłudze bankowości internetowej eBankNet.Przelew walutowy w usłudze eBankNet można zrealizować w 5 walutach: PLN, USD, EUR, GBP,...

więcej...

Program Dobry Start 300+

Uprzejmie informujemy, że wnioski o wypłatę świadczenia 300+ są już dostępne w systemach bankowości internetowej MBS Banku. Dzięki systemowi bankowości internetowej można w bezpieczny, szybki i wygodny...

więcej...