Przejdź do głównej treści

eCorpoNet

    eCorpoNet jest nowoczesnym systemem bankowości internetowej, ułatwiającym zarządzanie środkami finansowymi oraz rachunkami bankowymi. Dedykowany dla małych i średnich firm oraz jednostek samorządowych. eCorpoNet to uniwersalny system łączący cechy bankowości korporacyjnej oraz elektronicznej bankowości dedykowanej dla osób fizycznych.

    Dlaczego warto?

    • generowanie wyciągów bankowych i eksport ich do plików
    • dostęp do konta przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu
    • możliwość importu przelewów do programów rachunkowych
    • dodawanie przelewów do koszyka zleceń (tzw. paczki)
    • możliwość podpisu przelewów w różnych, określonych przez Klienta kombinacjach
    • tworzenie i zarządzanie listą kontrahentów
    • definiowanie różnego poziomu dostępu do wybranych rachunków

    Udostępnienie usługi eCorpoNet:

    • wystarczy przyjść do najbliższej palcówki Banku i złożyć wniosek o udostępnienie usługi,
    • za pomocą systemu eCorpoNet można uzyskać dostęp do wybranych rachunków: rozliczeniowych, lokat i kredytów,
    • do prawidłowego działania systemu eCorpoNet wymagana jest przeglądarka internetowa spełniająca określone wymogi systemowe.

    Podstawowe zasady bezpieczeństwa:

    • sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia,
    • czy adres rozpoczyna się od https://
    • czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane,
    • zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódkę),
    • sprawdź czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu),
    • chroń swoje hasła!,
    • nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych,
    • nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł,
    • podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję,
    • nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu,
    • zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony.

    Reklamacje

    W MBS Banku zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

    Lista adresów i nr telefonów

    • Infolinia Banku

      Infolinia Banku dostępna jest 24h przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów: 801 501 502 lub +48 86 216 13 52

      Infolinia Banku - katalog usług 

    • Centrala Banku

      ul. Szpitalna 8,
      05-092 Łomianki
      Godziny otwarcia: 8:00-16:00
      Tel.: 22 768-60-01

      mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    • Oddział w Łomiankach

      ul. Szpitalna 8,
      05-092 Łomianki
      Godziny otwarcia: PN 8:00-18:00 WT-PT 8:00-17:00
      Tel.: 22 768-60-01

    • Filia ICDS

      ul. St. Staszica 2,
      05-092 Łomianki
      Godziny otwarcia: 9:00-16:30
      Tel.: 22 732-05-10, 732-05-11

    • Oddział w Czosnowie

      ul. Gminna 6,
      05-152 Czosnów,
      Godziny otwarcia: 8:00-16:00
      Tel.: 22 785-05-37 / 785-05-38

    • Punkt Kasowy w Starostwie Powiatowym

      ul. I. Paderewskiego 1B,
      05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,
      Godziny otwarcia: PN 8:00-16:00 WT-CZ 8:00-15:30 PT 8:00-15:00
      Tel.: 506 372 953

    • Oddział w Warszawie

      ul. Przy Agorze 11A,
      01-960 Warszawa
      Godziny otwarcia: 8:30-16:00
      Tel.: 22 864-72-84 do 86

    • Oddział w Naruszewie

      Naruszewo 12A,
      09-152 Naruszewo
      Godziny otwarcia: 8:00-16:00
      Tel.: 23 663-11-10

    • Oddział w Nowym Dworze Mazowieckim

      ul. Targowa 1/3,
      05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
      Godziny otwarcia: PN - 8:00-16:30 WT-PT - 8:00-16:00
      Tel.: 22 775-03-60

    • Filia Zakroczym

      ul. Warszawska 4,
      05-170 Zakroczym
      Godziny otwarcia: PN - 9:00-16:30, WT-PT - 8:30-16:00
      Tel.: 22 732-00-82