Przejdź do głównej treści

eCorpoNet

    eCorpoNet jest nowoczesnym systemem bankowości internetowej, ułatwiającym zarządzanie środkami finansowymi oraz rachunkami bankowymi. Dedykowany dla małych i średnich firm oraz jednostek samorządowych. eCorpoNet to uniwersalny system łączący cechy bankowości korporacyjnej oraz elektronicznej bankowości dedykowanej dla osób fizycznych.

    Dlaczego warto?

    generowanie wyciągów bankowych i eksport ich do plików
    dostęp do konta przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu
    możliwość importu przelewów do programów rachunkowych
    dodawanie przelewów do koszyka zleceń (tzw. paczki)
    możliwość podpisu przelewów w różnych, określonych przez Klienta kombinacjach
    tworzenie i zarządzanie listą kontrahentów
    definiowanie różnego poziomu dostępu do wybranych rachunków

    Udostępnienie usługi eCorpoNet:

    • wystarczy przyjść do najbliższej palcówki Banku i złożyć wniosek o udostępnienie usługi,
    • za pomocą systemu eCorpoNet można uzyskać dostęp do wybranych rachunków: rozliczeniowych, lokat i kredytów,
    • do prawidłowego działania systemu eCorpoNet wymagana jest przeglądarka internetowa spełniająca określone wymogi systemowe.

    Podstawowe zasady bezpieczeństwa:

    • sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia,
    • czy adres rozpoczyna się od https://
    • czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane,
    • zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódkę),
    • sprawdź czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu),
    • chroń swoje hasła!,
    • nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych,
    • nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł,
    • podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję,
    • nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu,
    • zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony.

    Infolinia Banku

    Infolinia Banku dostępna jest 24h przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:

    • 801 501 502 
    • +48 86 216 13 52

    Centrala Banku

    ul. Szpitalna 8,
    05-092 Łomianki
    Godziny otwarcia: 8:00-16:00
    Tel.: 22 768-60-01

    Oddział w Łomiankach

    ul. Szpitalna 8,
    05-092 Łomianki
    Godziny otwarcia: PN 8:00-18:00 WT-PT 8:00-17:00
    Tel.: 22 768-60-01

    Filia ICDS

    ul. St. Staszica 2,
    05-092 Łomianki
    Godziny otwarcia: 9:00-16:30
    Tel.: 22 732-05-10, 732-05-11

    Oddział w Czosnowie

    ul. Gminna 6,
    05-152 Czosnów,
    Godziny otwarcia: 8:00-16:00
    Tel.: 22 785-05-37 / 785-05-38

    Punkt Kasowy w Starostwie Powiatowym

    ul. I. Paderewskiego 1B,
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,
    Godziny otwarcia: PN 8:00-16:00 WT-CZ 8:00-15:30 PT 8:00-15:00
    Tel.: 506 372 953

    Oddział w Warszawie

    ul. Przy Agorze 11A,
    01-960 Warszawa
    Godziny otwarcia: 8:30-16:00
    Tel.: 22 864-72-84 do 86

    Oddział w Naruszewie

    Naruszewo 12A,
    09-152 Naruszewo
    Godziny otwarcia: 8:00-16:00
    Tel.: 23 663-11-10

    Oddział w Nowym Dworze Mazowieckim

    ul. Targowa 1/3,
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
    Godziny otwarcia: PN - 8:00-16:30 WT-PT - 8:00-16:00
    Tel.: 22 775-03-60

    Filia Zakroczym

    ul. Warszawska 4,
    05-170 Zakroczym
    Godziny otwarcia: PN - 9:00-16:30, WT-PT - 8:30-16:00
    Tel.: 22 732-00-82

    Reklamacje

    W MBS Banku zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

    Znajdziesz nas też tutaj