Przejdź do głównej treści

Katalog usług Infolinia

26-03-2025

Infolinia MBS Banku - katalog usług

  1. Komunikat dotyczący bezpieczeństwa korzystania z dostępu do bankowości internetowej,
  2. Blokowanie systemu bankowości internetowej i mobilnej 24h/dobę,
  3. Odblokowanie systemu bankowości internetowej i mobilnej 24h/dobę
  4. Wsparcie w zakresie:
    - instalacji aplikacji mobilnej i jej parowania z bankowością internetową,
    - nadania i resetu hasła do bankowości internetowej/mobilnej,
    - aktualizacji oprogramowania,
    - możliwych sposobach autoryzacji przelewów,
    - bezpiecznego podpisu elektronicznego.
  5. Wsparcie w obsłudze operacji w bankowości internetowej/mobilnej:
    - dokonywanie przelewów krajowych w tym ZUS i US,
    - dokonywanie przelewów zagranicznych,
    - zakładanie, modyfikowanie, likwidacja lokat,
    - przeglądanie, drukowanie szczegółów płatności,
    - doładowanie kont telefonów komórkowych prepaid z rachunku bankowego.
  6. Wsparcie w zakresie informowania klienta o problemach/awariach technicznych występujących po stronie Banku lub odbieranie od klientów Banku informacji o możliwych problemach/awariach, które mogą występować po stronie Banku.
  7. Przyjmowanie i obsługa reklamacji dotyczących systemów bankowości internetowej/mobilnej.
  8. Obsługa zgłoszeń przez klienta nadużyć w bankowości internetowej i mobilnej.
Znajdziesz nas też tutaj