Infolinia MBS Banku - katalog usług
- Komunikat dotyczący bezpieczeństwa korzystania z dostępu do bankowości internetowej,
- Blokowanie systemu bankowości internetowej i mobilnej 24h/dobę,
- Odblokowanie systemu bankowości internetowej i mobilnej 24h/dobę
- Wsparcie w zakresie:
- instalacji aplikacji mobilnej i jej parowania z bankowością internetową,
- nadania i resetu hasła do bankowości internetowej/mobilnej,
- aktualizacji oprogramowania,
- możliwych sposobach autoryzacji przelewów,
- bezpiecznego podpisu elektronicznego.
- Wsparcie w obsłudze operacji w bankowości internetowej/mobilnej:
- dokonywanie przelewów krajowych w tym ZUS i US,
- dokonywanie przelewów zagranicznych,
- zakładanie, modyfikowanie, likwidacja lokat,
- przeglądanie, drukowanie szczegółów płatności,
- doładowanie kont telefonów komórkowych prepaid z rachunku bankowego.
- Wsparcie w zakresie informowania klienta o problemach/awariach technicznych występujących po stronie Banku lub odbieranie od klientów Banku informacji o możliwych problemach/awariach, które mogą występować po stronie Banku.
- Przyjmowanie i obsługa reklamacji dotyczących systemów bankowości internetowej/mobilnej.
- Obsługa zgłoszeń przez klienta nadużyć w bankowości internetowej i mobilnej.