Przejdź do głównej treści

Oświadczenie dla przedstawiciela kontrahenta, oferenta – osoby prawnej

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach z siedzibą przy ul. Szpitalnej 8, 05-092 Łomianki, wpisany przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000126714, NIP 5250006207, REGON 000508566, telefon: 22 768-60-00, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., zwany dalej „Bankiem”.
  • W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie (na adres siedziby Banku). Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu w celu niezbędnym do realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora, tj. zawarcia lub realizacji umowy/umów zawartych z podmiotem, który Pani/Pan reprezentuje – tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO, a także w celu spełnienia wymogów odpowiednich przepisów prawa, w tym dotyczących rachunkowości, spraw podatkowych, a także przepisów dotyczących zapobiegania wykorzystaniu Banku do celów przestępczych, przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu – tj. art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  • Pani/Pana dane są pozyskiwane bezpośrednio od Pani/Pana lub od podmiotu, który Pani/Pan reprezentuje przy zawarciu lub w ramach wykonywania umowy albo z innych źródeł, np. CEIDG, KRS.
  • Bank przetwarza następujące kategorie danych: dane identyfikujące: imię, nazwisko, PESEL, seria i nr dowodu osobistego lub innego dowodu tożsamości;
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
    1. podmioty współpracujące z administratorem, w związku z realizacją umowy, np. kancelarie prawne, podmioty świadczące usługi informatyczne na podstawie umowy z administratorem, itp.;
    2. podmioty uprawnione, wymienione w przepisach prawa, m.in. biegły rewident, związek rewizyjny, Spółdzielnia Systemu Ochrony Zrzeszenia BPS, itp.
  • Okres przez który dane będą przechowywane:
    1. w zakresie uzasadnionego interesu Banku, którym jest zawarcie oraz wykonanie umowy i obowiązków z niej wynikających zawartej przez Bank ‐ do czasu zrealizowania celu lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu / żądania usunięcia danych osobowych;
    2. w zakresie ustalenia i dochodzenia roszczeń Pani/Pana pracodawcy/mocodawcy lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami ‐ do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub z innego tytułu pozostającego w związku z zawartą umową;
    3. w zakresie wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Banku w związku z prowadzeniem działalności bankowej oraz w związku z realizacją złożonego wniosku/zawarciem umowy ‐ przez okres, w jakim przepisy prawa nakazują bankom przechowywanie dokumentacji i wypełnianie względem Pani/Pana pracodawcy/mocodawcy obowiązków z nich wynikających, w szczególności:
      • dla dokumentacji podatkowej ‐ przez okres 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku,
      • dla dokumentacji księgowej ‐ przez okres 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym transakcje, operacje i toczące się postępowanie w tym zakresie zostało zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione.
  • Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. W zakresie w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  • Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych sprawującego nadzór nad ochroną danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.

Infolinia Banku

Infolinia Banku dostępna jest 24h przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:

  • 801 501 502 
  • +48 86 216 13 52

Centrala Banku

ul. Szpitalna 8,
05-092 Łomianki
Godziny otwarcia: 8:00-16:00
Tel.: 22 768-60-01

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Oddział w Łomiankach

ul. Szpitalna 8,
05-092 Łomianki
Godziny otwarcia: PN 8:00-18:00 WT-PT 8:00-17:00
Tel.: 22 768-60-01

Filia ICDS

ul. St. Staszica 2,
05-092 Łomianki
Godziny otwarcia: 9:00-16:30
Tel.: 22 732-05-10, 732-05-11

Oddział w Czosnowie

ul. Gminna 6,
05-152 Czosnów,
Godziny otwarcia: 8:00-16:00
Tel.: 22 785-05-37 / 785-05-38

Punkt Kasowy w Starostwie Powiatowym

ul. I. Paderewskiego 1B,
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,
Godziny otwarcia: PN 8:00-16:00 WT-CZ 8:00-15:30 PT 8:00-15:00
Tel.: 506 372 953

Oddział w Warszawie

ul. Przy Agorze 11A,
01-960 Warszawa
Godziny otwarcia: 8:30-16:00
Tel.: 22 864-72-84 do 86

Oddział w Naruszewie

Naruszewo 12A,
09-152 Naruszewo
Godziny otwarcia: 8:00-16:00
Tel.: 23 663-11-10

Oddział w Nowym Dworze Mazowieckim

ul. Targowa 1/3,
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Godziny otwarcia: PN - 8:00-16:30 WT-PT - 8:00-16:00
Tel.: 22 775-03-60

Filia Zakroczym

ul. Warszawska 4,
05-170 Zakroczym
Godziny otwarcia: PN - 9:00-16:30, WT-PT - 8:30-16:00
Tel.: 22 732-00-82

Reklamacje

W MBS Banku zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

Znajdziesz nas też tutaj