Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Zarządzanie konfliktem interesów

Informacja o zarządzaniu konfliktem interesów w Mazowieckim Banku Spółdzielczym w Łomiankach

W Banku została przyjęta „Polityka przeciwdziałania i zarządzania konfliktami interesów w Mazowieckim Banku Spółdzielczym w Łomiankach” (dalej jako „Polityka”), która określa zasady identyfikacji, zarządzania oraz zapobiegania konfliktom interesów, a także zasady wyłączania z procesu decyzyjnego członka organu zarządzającego/ nadzorującego Banku, w przypadku zaistnienia konfliktu interesów lub możliwości jego zaistnienia.

Celem Polityki jest zapobieganie niekorzystnym zjawiskom powodowanym konfliktem interesów i przestrzegania standardu postępowania, a także zapobieganie naruszeniu prawa i regulacji nadzorczych.

W Banku zarządzanie konfliktem interesów realizowane jest przez:

  1. właściwą organizację i prawidłowe funkcjonowanie organów Banku;
  2. odpowiednie działania organizacyjne, podział zadań i odpowiedzialności oraz tworzenie barier informacyjnych zapobiegających konfliktowi interesów;
  3. stosowanie szczególnych zasad zawierania transakcji z podmiotami powiązanymi kapitałowo lub organizacyjnie z członkami organów Banku oraz osobami zajmującymi stanowiska kierownicze w Banku;
  4. dbałość o zapisy w regulacjach wewnętrznych, zapewniające zgodność z zasadami niniejszej Polityki;
  5. nadzór organów Banku nad przestrzeganiem zasad określonych w niniejszej Polityce;
  6. promowanie zasad transparentności, odpowiedzialności i uczciwości oraz aktywnej postawy w promowaniu biznesu opartego na przestrzeganiu wartości etycznych przez osoby kierujące w Banku pracą innych osób, na wszystkich szczeblach zarządzania;
  7. zapewnienie anonimowych kanałów przekazywania informacji o naruszeniach oraz szkolenia dla pracowników m.in. z zakresu zasad przeciwdziałania i zarządzania konfliktem interesów.

Reklamacje

W MBS Banku zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

Napisz do nas

Lista adresów i nr telefonów

  • Infolinia Banku

    Infolinia Banku dostępna jest 24h przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów: 801 501 502 lub +48 86 216 13 52

    Infolinia Banku - katalog usług 

  • Centrala Banku

    ul. Szpitalna 8,
    05-092 Łomianki
    Godziny otwarcia: 8:00-16:00
    Tel.: 22 768-60-01

    mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Oddział w Łomiankach

    ul. Szpitalna 8,
    05-092 Łomianki
    Godziny otwarcia: PN 8:00-18:00 WT-PT 8:00-17:00
    Tel.: 22 768-60-01

  • Filia ICDS

    ul. St. Staszica 2,
    05-092 Łomianki
    Godziny otwarcia: 9:00-16:30
    Tel.: 22 732-05-10, 732-05-11

  • Oddział w Czosnowie

    ul. Gminna 6,
    05-152 Czosnów,
    Godziny otwarcia: 8:00-16:00
    Tel.: 22 785-05-37 / 785-05-38

  • Punkt Kasowy w Starostwie Powiatowym

    ul. I. Paderewskiego 1B,
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,
    Godziny otwarcia: PN 8:00-16:00 WT-CZ 8:00-15:30 PT 8:00-15:00
    Tel.: 506 372 953

  • Oddział w Warszawie

    ul. Przy Agorze 11A,
    01-960 Warszawa
    Godziny otwarcia: 8:30-16:00
    Tel.: 22 864-72-84 do 86

  • Oddział w Naruszewie

    Naruszewo 12A,
    09-152 Naruszewo
    Godziny otwarcia: 8:00-16:00
    Tel.: 23 663-11-10

  • Oddział w Nowym Dworze Mazowieckim

    ul. Targowa 1/3,
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
    Godziny otwarcia: PN - 8:00-16:30 WT-PT - 8:00-16:00
    Tel.: 22 775-03-60

  • Filia Zakroczym

    ul. Warszawska 4,
    05-170 Zakroczym
    Godziny otwarcia: PN - 9:00-16:30, WT-PT - 8:30-16:00
    Tel.: 22 732-00-82