1. Niniejszy dokument opisuje politykę prywatności aplikacji MBS Bank Autoryzacja. 2. Login Użytkownika, informacje o producencie oraz modelu urządzenia przesyłane są do Banku podczas procesu parowania w celu jego identyfikacji w systemie bankowości elektronicznej. 3. Po zakończeniu procesu parowania urządzenia, przechowywana jest na nim nazwa profilu zdefiniowana przez Użytkownika aplikacji. 4. Transmisja danych pomiędzy aplikacją MBS Bank Autoryzacja a Bankiem jest w pełni szyfrowana przy użyciu bezpiecznych algorytmów szyfrujących. 5. Aplikacja MBS Bank Autoryzacja nie przechowuje i nie przetwarza żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie postronnej identyfikację Użytkownika aplikacji. 6. W przypadku braku zgody na postanowienia niniejszej polityki prywatności, należy niezwłocznie odinstalować aplikację.
Reklamacje
W MBS Banku zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ
Lista adresów i nr telefonów
Infolinia Banku
Infolinia Banku dostępna jest 24h przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów: 801 501 502 lub +48 86 216 13 52