Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Reklamacje

W Mazowieckim Banku Spółdzielczym w Łomiankach zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna.

Reklamację możesz złożyć

  • pisemnie – wysyłając list na adres: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach, ul. Szpitalna 8, 05-092 Łomianki lub na adres dowolnej placówki naszego banku  
  • osobiście – w najbliższej placówce naszego banku
  • elektronicznie - poprzez pocztę elektroniczną (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
  • elektronicznie na skrzynkę: AE:PL-26670-26473-DEBVG-25 w ramach usługi e-Doręczenia.

W zgłoszeniu podaj numer rachunku lub nazwę (ewentualnie opis) operacji, której dotyczy reklamacja. To przyspieszy jej rozpatrywanie.

Reklamację możesz również złożyć przez pełnomocnika, który będzie dysponował prawidłowo sporządzonym pełnomocnictwem.

Rozpatrywanie reklamacji

Wszystkie reklamacje starannie rozpatrujemy. Odpowiedzi na reklamację udzielamy nie później niż w terminie:

  • do 15 dni roboczych od daty jej otrzymania dla reklamacji związanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty płatniczej
  • do 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamacji niezwiązanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty płatniczej.

Jednak w przypadkach wymagających bardziej szczegółowych wyjaśnień maksymalny czas udzielenia odpowiedzi na zgłoszoną reklamację może wynieść:

  • 35 dni roboczych dla reklamacji związanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty płatniczej, w szczególności reklamacji kartowych rozpatrywanych przy udziale Visa lub Mastercard
  • 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamacji niezwiązanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty płatniczej.

W przypadku przedłużonego terminu rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię o przyczynie opóźnienia, wskazując okoliczności, które muszą zostać ustalone oraz przewidywany termin udzielenia odpowiedzi.

Zgłaszane przez Klientów reklamacje rozpatrujemy nieodpłatnie.

Standardowo odpowiedź na złożoną reklamację zostanie wysłana w formie pisemnej na adres korespondencyjny lub mailowo – pod warunkiem, że wyrazisz na to zgodę.

Odwołania

Jeśli odpowiedź na złożoną reklamację nie będzie dla Ciebie satysfakcjonująca, możesz złożyć odwołanie do Zarządu MBS Banku  w terminie 30 dni od dnia otrzymania odpowiedzi na reklamację.

Dodatkowo w procesie odwoławczym masz prawo:

  • zwrócenia się do Miejskiego Rzecznika Konsumenta lub Powiatowego Rzecznika Konsumenta (jeśli posiadasz status konsumenta)
  • zwrócenia się do Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego, działającego przy Związku Banków Polskich w celu pozasądowego rozstrzygnięcia sporu (jeśli posiadasz status konsumenta) w przypadkach roszczeń określonych w Regulaminie Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego, dostępnym na stronie internetowej Związku Banków Polskich (www.zbp.pl)
  • wystąpienia z wnioskiem do Rzecznika Finansowego w celu rozpatrzenia sprawy lub przeprowadzenia postępowania polubownego zgodnie z Ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (nie dotyczy  osób prawnych)
  • wystąpienia z powództwem do Sądu Powszechnego.

Właściwym dla Banku organem nadzoru jest:
Komisja Nadzoru Finansowego z siedzibą przy ul. Pięknej 20, 00-549 Warszawa

Adres korespondencyjny Urzędu:
Komisja Nadzoru Finansowego, ul. Piękna 20, skr. poczt. 419, 00-549 Warszawa.

 

Reklamacje

W MBS Banku zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

Napisz do nas

Lista adresów i nr telefonów

  • Infolinia Banku

    Infolinia Banku dostępna jest 24h przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów: 801 501 502 lub +48 86 216 13 52

    Infolinia Banku - katalog usług 

  • Centrala Banku

    ul. Szpitalna 8,
    05-092 Łomianki
    Godziny otwarcia: 8:00-16:00
    Tel.: 22 768-60-01

    mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Oddział w Łomiankach

    ul. Szpitalna 8,
    05-092 Łomianki
    Godziny otwarcia: PN 8:00-18:00 WT-PT 8:00-17:00
    Tel.: 22 768-60-01

  • Filia ICDS

    ul. St. Staszica 2,
    05-092 Łomianki
    Godziny otwarcia: 9:00-16:30
    Tel.: 22 732-05-10, 732-05-11

  • Oddział w Czosnowie

    ul. Gminna 6,
    05-152 Czosnów,
    Godziny otwarcia: 8:00-16:00
    Tel.: 22 785-05-37 / 785-05-38

  • Punkt Kasowy w Starostwie Powiatowym

    ul. I. Paderewskiego 1B,
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,
    Godziny otwarcia: PN 8:00-16:00 WT-CZ 8:00-15:30 PT 8:00-15:00
    Tel.: 506 372 953

  • Oddział w Warszawie

    ul. Przy Agorze 11A,
    01-960 Warszawa
    Godziny otwarcia: 8:30-16:00
    Tel.: 22 864-72-84 do 86

  • Oddział w Naruszewie

    Naruszewo 12A,
    09-152 Naruszewo
    Godziny otwarcia: 8:00-16:00
    Tel.: 23 663-11-10

  • Oddział w Nowym Dworze Mazowieckim

    ul. Targowa 1/3,
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
    Godziny otwarcia: PN - 8:00-16:30 WT-PT - 8:00-16:00
    Tel.: 22 775-03-60

  • Filia Zakroczym

    ul. Warszawska 4,
    05-170 Zakroczym
    Godziny otwarcia: PN - 9:00-16:30, WT-PT - 8:30-16:00
    Tel.: 22 732-00-82