Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe. Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.
Jak zacząć korzystać z usługi? Aby rozpocząć korzystanie z usługi:
Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit na smartfona
Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
Wprowadź dane swojej karty
Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie.
Reklamacje
W MBS Banku zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ
Lista adresów i nr telefonów
Infolinia Banku
Infolinia Banku dostępna jest 24h przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów: 801 501 502 lub +48 86 216 13 52