Krok 1. Po zalogowaniu do systemu wybierz zakładkę „przelew” i typ „zagraniczny”
Krok 2. Wybierz rachunek, z którego przelew ma być wysłany
Krok 3. Wpisz numer rachunku Beneficjenta, kwotę przelewu oraz wybierz walutę przelewu (możliwość wyboru PLN, USD, GBP, CHF i EUR)
Krok 4. Wypełnij formularz przelewu wpisując dane Beneficjenta oraz dane przelewu.
Zaakceptowanie przelewu w stosowny dla Ciebie sposób powoduje przesłanie go do realizacji.
Krok 5. W kolejnym kroku masz możliwość sprawdzenia wprowadzonych danych. Zaakceptowanie przelewu (kodem SMS lub za pośrednictwem Aplikacji mobilnej MBS Bank Autoryzacja) powoduje przesłanie go do realizacji.
Reklamacje
W MBS Banku zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ
Lista adresów i nr telefonów
Infolinia Banku
Infolinia Banku dostępna jest 24h przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów: 801 501 502 lub +48 86 216 13 52