Płatności BLIK
Płatności BLIK to szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji MBS Bank Autoryzacja wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.
Dlaczego warto?
- szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
- możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej
- aktywowanie usługi BLIK jest bezpłatne
Płatność BLIK w 3 krokach
- wybierz BLIK w aplikacji MBS Bank Autoryzacja
- wygeneruj jednorazowy kod i podaj go podczas dokonywania transakcji
- zatwierdź operację w aplikacji MBS Bank Autoryzacja
Jak wypłacić BLIKIEM gotówkę z bankomatu?
- wybierz formę wypłaty środków bez karty
- wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- podaj kwotę transakcji
- wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej MBS Bank Autoryzacja
- wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej MBS Bank Autoryzacja poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Przelew na telefon BLIK
- wybierz Przelew na telefon BLIK,
- wprowadź numer telefonu i dane odbiorcy przelewu lub wyszukaj go na liście kontaktów twojego telefonu (numery telefonów z dostępną opcją przelewów na telefon są oznaczone logiem BLIK),
- podaj kwotę transakcji,
- potwierdź dokonanie operacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji,
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.
Rodzaj transakcji | Limit domyślny | Limit maksymalny |
wypłata gotówki | 500 zł | 5 000 zł |
płatności w sklepach | 500 zł | 5 000 zł |
zakupy online | 500 zł | 5 000 zł |
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do usługi eBankNet -> Mój profil -> Zarządzanie limitami