Przejdź do głównej treści

Płatności BLIK

    Płatności BLIK to szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji MBS Bank Autoryzacja wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

    Dlaczego warto?

    szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
    możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    aktywowanie usługi BLIK jest bezpłatne

    Płatność BLIK w 3 krokach

    • wybierz BLIK w aplikacji MBS Bank Autoryzacja
    • wygeneruj jednorazowy kod i podaj go podczas dokonywania transakcji
    • zatwierdź operację w aplikacji MBS Bank Autoryzacja

    Jak wypłacić BLIKIEM gotówkę z bankomatu?

    • wybierz formę wypłaty środków bez karty
    • wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    • podaj kwotę transakcji
    • wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej MBS Bank Autoryzacja
    • wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    • potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej MBS Bank Autoryzacja poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga

    Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Przelew na telefon BLIK

    • wybierz Przelew na telefon BLIK,
    • wprowadź numer telefonu i dane odbiorcy przelewu lub wyszukaj go na liście kontaktów twojego telefonu (numery telefonów z dostępną opcją przelewów na telefon są oznaczone logiem BLIK),
    • podaj kwotę transakcji,
    • potwierdź dokonanie operacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji,

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.

     Rodzaj transakcji Limit domyślny  Limit maksymalny
     wypłata gotówki 500 zł  5 000 zł
     płatności w sklepach  500 zł 5 000 zł
     zakupy online  500 zł 5 000 zł 

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do usługi eBankNet -> Mój profil -> Zarządzanie limitami

    limity blik

    Reklamacje

    W MBS Banku zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

    Centrala Banku

    ul. Szpitalna 8,
    05-092 Łomianki
    Godziny otwarcia: 8:00-17:00
    Tel.: 22 768-60-01

    Oddział w Łomiankach

    ul. Szpitalna 8,
    05-092 Łomianki
    Godziny otwarcia: PN 8:00-18:00 WT-PT 8:00-17:00
    Tel.: 22 768-60-01

    Filia ICDS

    ul. St. Staszica 2,
    05-092 Łomianki
    Godziny otwarcia: 9:00-16:30
    Tel.: 22 732-05-10, 732-05-11

    Oddział w Czosnowie

    ul. Gminna 6,
    05-152 Czosnów,
    Godziny otwarcia: 8:00-16:00
    Tel.: 22 785-05-37 / 785-05-38

    Punkt Kasowy w Starostwie Powiatowym

    ul. I. Paderewskiego 1B,
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,
    Godziny otwarcia: PN 8:00-16:00 WT-CZ 8:00-15:30 PT 8:00-15:00
    Tel.: 506 372 953

    Oddział w Warszawie

    ul. Przy Agorze 11A,
    01-960 Warszawa
    Godziny otwarcia: 8:30-16:00
    Tel.: 22 864-72-84 do 86

    Oddział w Naruszewie

    Naruszewo 12A,
    09-152 Naruszewo
    Godziny otwarcia: 8:00-16:00
    Tel.: 23 663-11-10

    Oddział w Nowym Dworze Mazowieckim

    ul. Targowa 1/3,
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
    Godziny otwarcia: PN - 8:00-16:30 WT-PT - 8:00-16:00
    Tel.: 22 775-03-60

    Filia Zakroczym

    ul. Warszawska 4,
    05-170 Zakroczym
    Godziny otwarcia: PN - 9:00-16:30, WT-PT - 8:30-16:00
    Tel.: 22 732-00-82

    Znajdziesz nas też tutaj