MBS Bank Autoryzacja to aplikacja na smartfon lub tablet umożliwiająca szybki i bezpieczny dostęp do rachunku i korzystanie z usług dostępnych dotychczas wyłącznie w bankowości elektronicznej e-MBS.

To idealne rozwiązanie dla osób przebywających z dala od komputera, lecz posiadających dostęp do Internetu.

Od dnia 16 września aplikacja została poszerzona o następujące usługi:
dostęp do informacji o produktach, które posiada Klient tj.: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty;
wykonywanie transakcji: przelewów krajowych i własnych, doładowania telefonu użytkowników;
wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad.

Klienci, którzy chcą skorzystać z usług aplikacji po raz pierwszy, powinni pobrać ją z Google Play lub App Store i sparować swoje urządzenie mobilne z bankowym systemem e-MBS.

Ważne informacje:
• dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje,
• zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego,
• kod PIN do logowania w aplikacji mobilnej MBS Bank Autoryzacja przeznaczony jest tylko dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie,
• zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”,
• MBS Bank nigdy i w żadnej formie nie będzie prosił o podanie kodu dostępu do aplikacji mobilnej MBS Bank Autoryzacja,
• do korzystania z aplikacji niezbędny jest dostęp do Internetu, co może się wiązać z opłatą za pakiet transmisji danych.

 

Sprawdź aktualne kursy walut

Zobacz kursy walut