Skip to main content

Zmiana sposobu uruchomienia aplikacji mobilnej MBS Banku

Szanowni Państwo,


W celu zwiększenia bezpieczeństwa wprowadziliśmy zmianę w sposobie uruchomienia (parowania) aplikacji mobilnej MBS Banku. W trakcie tego procesu niezbędny będzie kontakt telefoniczny z Infolinią naszego Banku. Infolinia jest dostępna 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów: 801 501 502 i +48 86 216 13 52

Dodatkowo za pomocą Infolinii mogą Państwo, bez wychodzenia z domu, uzyskać pomoc przy następujących czynnościach:

  • odblokować / zablokować dostęp do bankowości internetowej,
  • otrzymać wsparcie przy obsłudze systemu eBankNet, eCorpoNet i aplikacji mobilnej,
  • zgłosić reklamację dotyczącą bankowości internetowej,
  • aktywować / zastrzec kartę płatniczą.

Zachęcamy do korzystania z Infolinii MBS Banku!