Zmiana sposobu uruchomienia aplikacji mobilnej MBS Banku
Szanowni Państwo,
W celu zwiększenia bezpieczeństwa wprowadziliśmy zmianę w sposobie uruchomienia (parowania) aplikacji mobilnej MBS Banku. W trakcie tego procesu niezbędny będzie kontakt telefoniczny z Infolinią naszego Banku. Infolinia jest dostępna 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów: 801 501 502 i +48 86 216 13 52
Dodatkowo za pomocą Infolinii mogą Państwo, bez wychodzenia z domu, uzyskać pomoc przy następujących czynnościach:
- odblokować / zablokować dostęp do bankowości internetowej,
- otrzymać wsparcie przy obsłudze systemu eBankNet, eCorpoNet i aplikacji mobilnej,
- zgłosić reklamację dotyczącą bankowości internetowej,
- aktywować / zastrzec kartę płatniczą.
Zachęcamy do korzystania z Infolinii MBS Banku!