Skip to main content

Obsługa Klientów w placówkach MBS Banku

W związku z utrzymującą się sytuacją pandemiczną, w trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów oraz pracowników, Zarząd MBS Banku zwraca się z prośbą o ograniczenie do minimum wizyt we wszystkich placówkach Banku.

Zachęcamy do:

  • korzystania z bankowości elektronicznej (wykonywanie przelewów, zakładanie lokat),
  • korzystania z kart płatniczych do wypłat gotówki w bankomatach oraz do wpłat gotówki we wpłatomacie,
  • płacenia kartami w placówkach handlowych,
  • kontaktowania się telefonicznie z pracownikami Banku – numery telefonów placówek,
  • kontaktowania się mailowo z pracownikami Banku – Formularz kontaktowy.

Przypominamy również o:

  • zakrywaniu ust i nosa, przy pomocy odzieży lub jej części, maski albo maseczki. Pracownik może poprosić o chwilowe odsłonięcie twarzy, by mógł porównać ją ze zdjęciem na dokumencie tożsamości,
  • zachowaniu bezpiecznej odległość od pozostałych klientów i pracowników,
  • stosowaniu dostępnych w placówkach Banku środków dezynfekcyjnych.

Przepraszamy za utrudnienia w związku z zaistniałą sytuacją.