Obsługa Klientów w placówkach MBS Banku
W związku z utrzymującą się sytuacją pandemiczną, w trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów oraz pracowników, Zarząd MBS Banku zwraca się z prośbą o ograniczenie do minimum wizyt we wszystkich placówkach Banku.
Zachęcamy do:
- korzystania z bankowości elektronicznej (wykonywanie przelewów, zakładanie lokat),
- korzystania z kart płatniczych do wypłat gotówki w bankomatach oraz do wpłat gotówki we wpłatomacie,
- płacenia kartami w placówkach handlowych,
- kontaktowania się telefonicznie z pracownikami Banku – numery telefonów placówek,
- kontaktowania się mailowo z pracownikami Banku – Formularz kontaktowy.
Przypominamy również o:
- zakrywaniu ust i nosa, przy pomocy odzieży lub jej części, maski albo maseczki. Pracownik może poprosić o chwilowe odsłonięcie twarzy, by mógł porównać ją ze zdjęciem na dokumencie tożsamości,
- zachowaniu bezpiecznej odległość od pozostałych klientów i pracowników,
- stosowaniu dostępnych w placówkach Banku środków dezynfekcyjnych.
Przepraszamy za utrudnienia w związku z zaistniałą sytuacją.