Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Nowa wersja bankowości elektronicznej eBankNet

Data publikacji:

Szanowni Państwo,

Zaprazamy do korzystania z nowej wersji systemu bankowości internetowej eBankNet.
Nowa wersja to odświeżona szata graficzna oraz układ, który dostosowany został do Ustawy o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (tak zwana Ustawa o dostępności).

Logowanie do nowej wersji odbywa się na tych samych zasadach, co dotychczas – nazwa użytkownika (login) oraz hasło pozostają bez zmian.
Zapraszamy do korzystania z nowej wersji systemu – link do logowania https://m.e-mbs.lomianki.com.pl

Jednocześnie przedłużamy dostęp do dotychczasowej wersji systemu bankowości elektronicznej eBankNet do dnia 6 stycznia 2026 r. Od 7 stycznia 2026 r. będzie możliwość korzystania wyłącznie z nowego systemu eBankNet.

Przypominamy o bezpieczeństwie

  • nie podawaj loginu i hasła do bankowości internetowej – te informacje są poufne, powinny być tylko w posiadaniu użytkownika i nikt nie ma prawa wymagać ich podania, prawdziwy przedstawiciel banku nigdy o to nie zapyta,
  • nigdy nie ujawniaj kodów do bankowości internetowej,
  • zawsze czytaj treść SMS-ów jakie przychodzą na twój telefon lub komunikatów w aplikacji mobilnej w trakcie połączenia z rzekomym przedstawicielem banku lub innej instytucji. Z ich treści może wynikać, iż akceptujesz transakcję, którą przygotowali przestępcy,
  • jeżeli rozmowa telefoniczna wzbudza jakiekolwiek wątpliwości lub niepokój, należy rozłączyć się, odczekać minimum 30 sekund, a następnie samodzielnie połączyć z instytucją, której rzekomy przedstawiciel dzwonił, koniecznie wybierając oficjalny numer na klawiaturze numerycznej, a nie oddzwaniając na wcześniejsze połączenie,
  • zachowaj zdrowy rozsądek i zimną krew, nawet jeżeli zostało się poinformowanym o potencjalnym zagrożeniu np. utrata środków. Należy spokojnie przemyśleć, czy środki naprawdę mogą być w niebezpieczeństwie, czy może rozmowa prowadzona jest z oszustem, który dopiero sytuację chce wykorzystać. Dobrym krokiem będzie przerwanie połączenia i ponowne jego zainicjowanie zgodnie z zasadą powyżej,
  •  należy zawsze mieć świadomość, że wyświetlony numer telefonu lub nazwa banku nie są gwarancją, że rozmawiamy z prawdziwym przedstawicielem banku.