Przejdź do głównej treści

eBankNet

    eBankNet - to system bankowości internetowej zapewniający wygodny i bezpieczny dostęp do rachunku przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w tygodniu.

    Dlaczego warto?

    dostęp do swojego konta przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu
    wygoda i oszczędność czasu
    brak opłaty za przelewu w zależności od rodzaju posiadanego rachunku
    swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach
    bezpieczeństwo dokonywania operacji bankowych
    możliwość ustalania wysokości limitów transakcyjnych
    autoryzacja za pomocą darmowych powiadomień push z aplikacją MBS Bank Autoryzacja

    W ramach systemu Klient ma możliwość wykonywania operacji dotyczących:

    • przelewów w złotych,
    • przelewów do ZUS, US, itp.,
    • składania wniosków Rodzina 500+ / 300+,
    • możliwość zarządzania limtami jednorazowymi, dziennymi i miesięcznymi dla użytkownika i rachunku,
    • tworzenia definicji (szablonów) przelewów oraz przelewów z odroczonym terminem płatności,
    • realizacji zleceń stałych,
    • przeglądania i drukowania szczegółów płatności,
    • doładowania telefonów komórkowych,
    • przeglądania aktualnej tabeli kursów walut (własnych Banku i NBP),
    • przeglądania blokad środków na rachunku z tytułu transakcji kartami płatniczymi,
    • wstrzymania lub usunięcia przelewu (przed rozpoczęciem realizacji przez Bank),
    • autoryzacja za pomocą darmowych powiadomień push z MBS Bank Autoryzacja,
    • autoryzowanie transakcji za pomocą hasła przesyłanego drogą SMS na telefon komórkowy.

    Udostępnienie usługi eBankNet:

    • wystarczy przyjść do najbliższej palcówki Banku i złożyć wniosek o udostępnienie usługi,
    • za pomocą systemu eBankNet można uzyskać dostęp do wybranych rachunków: oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych, lokat i kredytów,
    • do prawidłowego działania systemu eBankNet wymagana jest przeglądarka internetowa spełniająca określone wymogi systemowe.

    Podstawowe zasady bezpieczeństwa:

    • sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia,
    • czy adres rozpoczyna się od https://
    • czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
    • zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódkę),
    • sprawdź czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu),
    • chroń swoje hasła!
    • nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych,
    • nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł,
    • podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję,
    • nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu,
    • zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony.
    Znajdziesz nas też tutaj