Korzyści
Karta debetowa jest niezbędnym narzędziem w Twoim biznesie
Dzięki niej masz swobodny dostęp do środków na swoim koncie
Wybierając Kartę MasterCard Business zyskujesz:
- wygodę i bezpieczeństwo pracowników - dzięki możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku, pracownicy podczas podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, transportu, itp. - nie są narażeni na utratę gotówki,
- łatwą kontrola wydatków pracowników - dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej,
- eliminację zaliczek dla pracowników,
- komfort - klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku,
- łatwy dostęp do gotówki dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS, których lista znajduje się pod linkiem: http://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty,
- szybkość - środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek,
- możliwość dokonywania transakcji w Internecie,
- możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty,
- bezpłatne ubezpieczenie,
- łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej.
Szczegóły karty
- karta wydawana do rachunków bieżących i pomocniczych w PLN,
- koszt wydania karty: 0 zł,
- okres ważności karty: 3 lata,
- dzienne limity karty:
- maksymalny limit pojedynczej trasakcji zbliżeniowej bez użycia kodu PIN - 50zł
- maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 30 000 zł
- maksymalny dzienny limit operacji płatniczych – 50 000 zł
Funkcjonalnosć zbliżeniowa
Do czego służy karta zbliżeniowa?
Karta zbliżeniowa posiada wszystkie cechy standardowej karty debetowej. Można nią dokonywać transakcji bezgotówkowych w punktach akceptujących karty płatnicze na całym świecie, wypłacać pieniądze z bankomatu lub płacić za zakupy w Internecie. Dodatkowo posiada nową funkcjonalność - płatność zbliżeniową, która pozwala na wygodne opłacenie drobnych zakupów – szybciej niż gotówką i bez użycia kodu PIN do kwoty 50 zł (MasterCard PayPass).
Jak płacić zbliżeniowo?
- poinformuj sprzedawcę, ze chcesz zapłacić zbliżeniowo,
- kiedy na czytniku pojawi się kwota do zapłaty sprawdź ją i, jeśli jest poprawna, zbliż kartę do czytnika w oznaczonym miejscu,
- po usłyszeniu sygnału dźwiękowego wyświetli się komunikat, że płatność została przyjęta.
Czy płatności kartą zbliżeniową są bezpieczne?
Tak. Umieszczony w karcie mikroprocesor zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przy płatności zbliżeniowej karta aktywuje się tylko na kilka sekund na wyraźne polecenie terminala płatniczego i działa jedynie w bardzo niewielkiej odległości od czytnika (do 5 cm). Nie jest możliwe przechwycenie informacji przekazywanych tą drogą.
Dodatkowo płacąc zbliżeniowo nie przekazujesz karty sprzedawcy – masz ją cały czas przy sobie.
Czy nie ma niebezpieczeństwa, że za tę samą transakcję zapłacę dwa razy?
Nie. Wszystkie terminale działają zgodnie z zasadą "jedna transakcja jedną kartą", to znaczy informacje z karty są odczytywane tylko raz w trakcie dokonywania transakcji. Dodatkowym zabezpieczeniem jest to, że każda transakcja musi zostać zakończona lub anulowana, zanim będzie możliwe dokonanie kolejnej.
Czy nie ma ryzyka, że kartą zbliżeniową przypadkowo zapłacę za nie swoje zakupy?
Nie. Karta z funkcjonalnością zbliżeniową sama z siebie nie wysyła jakichkolwiek informacji. W portfelu użytkownika pozostaje "bezczynna". Przy płatnościach zbliżeniowych mikroprocesor na karcie aktywuje się na kilka sekund dopiero wtedy, gdy otrzyma sygnał ze strony czytnika kart zbliżeniowych. Sam czytnik też pozostaje "bezczynny" – aktywuje się na krótką chwilę na polecenie terminala płatniczego po tym, jak sprzedawca wprowadzi kwotę konkretnej transakcji.
Zastrzeżenie karty
W przypadku kradzieży lub zgubienia karty należy dokonać natychmiastowego jej zastrzeżenia:
- telefonicznie w Contact Center Banku BPS S.A. (tel. +48 86 215 50 50),
- telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (tel. +48 828 828 828),
- telefonicznie w dowolnym centrum Visa,
- osobiście lub telefonicznie w placówce MBS Banku.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik karty lub Posiadacz rachunku ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce MBS Banku w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Kontakt
Osobiście w Placówce
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia placówek Banku.
- Nasi pracownicy udzielą szczegółowych odpowiedzi na pytania.
- Udziela pomocy podczas wypełniania dokumentów
Aktualna lista placówek MBS w Łomiankach
Telefonicznie

Doradcy klientów firmowych:
(22) 768 60 13
(22) 768 60 15
Numer faxu:
(22) 751 18 60
|
Doradcy klientów indywidualnych:
(22) 768 60 53
(22) 768 60 54
(22) 768 60 55
(22) 768 60 56
|
Przez formularz kontaktowy

